Magda Mirowska

  • Na podstawie rozmów oraz research’u przygotowuję treści, a także dbam o ich oprawę graficzną,
  • Opracowuję indywidualny plan komunikacji by właściwe pokazać atuty eksperta,
  • Wyznaczam kierunek prowadzenia profilu z uwzględnieniem obszaru ekspertyzy oraz celu obecności na LinkedIn,
  • Uczę klientów piszącym własne wpisy jak łatwo tworzyć magnetyzujące treści.

Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?

Gdyż uważam, że wartościowe głosy bardzo często nie mają szansy przebić się przez hałas, który panuje w mediach społecznościowych. Trudno znaleźć wartościowych ekspertów, wejść w dialog, który ma prawdziwą jakość. Pomagam wzmocnić przekaz tych osób, które mają wiele do zaoferowania czytelnikom, ale z braku czasu lub pewnych obaw tego nie robią. Publiczne wyrażanie swojej opinii, czy przekazywanie wiedzy może być dla niektórych trudne. Staram się przekonać takie osoby, że wyjście poza własną strefę komfortu przyczynia się do rozwoju osobistego, a także wspomaga rozwój ich karier / biznesu.

Ja w liczbach: