O nas

Anna-Maria Wiśniewska

CEO | Boss & Executive Branding Specialist

Czym się zajmuję?

  • Badam potrzeby klientów i dobieram dla nich odpowiednie procesy pracy,
  • Buduję klientom strategiczne profile na LinkedIn,
  • Prowadzę klientów VIP w procesach indywidualnych mających na celu pozyskiwanie klientów z LinkedIn,
  • Prowadzę warsztaty i szkolenia z LinkedIn, oraz ogólnie – z budowania marki osobistej oraz employee advocacy (pracownicy),
  • Wykładam na uczelniach wyższych,
  • Jestem odpowiedzialna na strategiczny rozwój Agencji, pozyskiwanie klientów i tworzenie nowych usług.
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?
Ogromną radość czerpię z uświadamianie ludziom, ile tkwi w nich wartości. Doskonale zdaję sobie sprawę, że wszystkie nasze osiągnięcia zależą od samooceny, wiary w swoje moce i działań, które na kanwie tego podejmiemy. A jedno ściśle wynika z drugiego – czego sama przez lata pracy nad sobą doświadczyłam. Dlatego tak bardzo kocham to, co robię od lat – wzmacniam ekspertów, pokazuję im właściwe myślenie o sobie i o otoczeniu, zmieniam kariery i życia na lepsze.
  • Jestem autorką książki „Twój wizerunek w social media”,
  • Moimi klientami są międzynarodowe korporacje oraz top management wielu znanych firm, politycy i gwiazdy sportu oraz mediów,
  • Wykładałam lub wykładam na takich uczelniach jak: SGH, WSB, WSAiB, UG, ASBiRO, Szkole Filmowej im. Kieślowskiego,
  • Przeszkoliłam tysiące osób na warsztatach i szkoleniach,
  • Jestem inicjatorką Mentoring & SPA Weekend, wyjazdów, w których uczestniczą kobiety z kadry executive,
  • zostałam mentorką w projekcie Akcelerator Kariery,
  • zostałam mentorką w projekcie European coworkings EOI IV Edition oraz European coworkings EOI V Edition,
  • prowadziłam audycję w Radio Gdańsk o budowaniu wizerunku w SM.

Ja w liczbach:

  • 10 lat prowadzę działalność w zakresie budowania wizerunku marek personalnych i firmowych,
  • 6 lat buduję marki ekspertów na LinkedIn,
  • 2000 godzin spędziłam na pracy nad profilami na LinkedIn dla klientów,
  • 13 rok życia – od tego wieku pracowałam: w sprzedaży, obsłudze klienta, marketingu,
  • 8 rok życia – w tym wieku zaczęłam trenować taniec (wówczas towarzyski) i do dziś nie przestałam (bachata, salsa, zouk <3),
  • 2 instrumenty, na których umiem grać – fortepian i flet poprzeczny,
  • 1 kot (jeszcze).

Magda Mirowska

Key Account & Content Manager

Czym się zajmuję?

  • Na podstawie rozmów oraz research’u przygotowuję treści, a także dbam o ich oprawę graficzną,
  • Opracowuję indywidualny plan komunikacji by właściwe pokazać atuty eksperta,
  • Wyznaczam kierunek prowadzenia profilu z uwzględnieniem obszaru ekspertyzy oraz celu obecności na LinkedIn,
  • Uczę klientów piszącym własne wpisy jak łatwo tworzyć magnetyzujące treści.
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?
Gdyż uważam, że wartościowe głosy bardzo często nie mają szansy przebić się przez hałas, który panuje w mediach społecznościowych. Trudno znaleźć wartościowych ekspertów, wejść w dialog, który ma prawdziwą jakość. Pomagam wzmocnić przekaz tych osób, które mają wiele do zaoferowania czytelnikom, ale z braku czasu lub pewnych obaw tego nie robią. Publiczne wyrażanie swojej opinii, czy przekazywanie wiedzy może być dla niektórych trudne. Staram się przekonać takie osoby, że wyjście poza własną strefę komfortu przyczynia się do rozwoju osobistego, a także wspomaga rozwój ich karier / biznesu.

Ja w liczbach:

  • 10 lat w copywritingu,
  • 6 lat copywriting w social mediach,
  • średnio 200h miesięcznie przy klawiaturze
  • 1 własnoręcznie złożona komoda z Ikea
  • 15 seansów Bladerunnera
  • 100% przypalonych obiadów
  • 0 udanych przewrotów do tyłu

Małgorzata Krasińska

Senior Account & Project Manager

Czym się zajmuję?

  • Pomagam klientom budować ich marki eksperckie i uświadamiań im, że mają w sobie wiele wartości,
  • Podczas rozmów znajduję dla klientów tematy na publikacje,
  • Tworzę dla nich kreacje (teksty i grafiki) oraz pomagam w pisaniu, jeśli wolą to robić samodzielnie,
  • Odpowiadam za zbieranie statystyk wzrostu kont klientów, a także zarządzanie wewnętrznymi projektami Agencji
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?
Uważam, że bardzo wiele osób, które naprawdę są ekspertami nie zdają sobie z tego sprawy. Ważne jest dla mnie uzmysławianie tym osobom, jak dużą mają wiedzę, jak unikalni są na rynku, na świecie, ogólnie jako ludzie. Lubię ten moment, kiedy klient, dzięki mojem prowadzeniu widzi, jak bardzo niepotrzebnie umniejsza swoje możliwości i wiedzę. Lubię uzmysławiać innym, jak bardzo są ważni i unikatowi.

Ja w liczbach:

  • 7 lat w marketingu,
  • 3 lata w obsłudze i prowadzeniu klienta,
  • 0,5 h każdego ranka na sprawdzanie LinkedIn,
  • 1000 – tyle paczek Skittlesów zjadłam przez całe życie,
  • 250 – tyle książek przeczytałam.

Grzegorz Pośpieszczyk

Key Account & Content Manager

Czym się zajmuję?

  • Opracowuję Klientom strategiczne profile na LinkedIn
  • Pomagam w zbudowaniu odpowiedniego nastawienia i poczucia własnej wartości
  • Przeprowadzam wywiady i rozmowy w celu zebrania informacji o działalności i osobowości Klienta
  • Tworzę treści na podstawie uzyskanych informacji, publikuję je i zarządzam profilami
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?
Uważam, że wzmacnianie wizerunku właśnie w LinkedIn jest dla biznesu kluczowe. Tu klienci mogą pokazać (za moim pośrednictwem) że są profesjonalistami w tym, co robią i że to, co jest ich „core” działalnością, wychodzi czasem dopiero w trakcie współpracy. Że nie zawsze to, co wydaje się początkową wartością i umiejętnością jest tym, co rzeczywiście jest ich podstawową zaletą zawodową. I to jest właśnie wzmacnianie wizerunku w najczystszej postaci.

Ja w liczbach:

  • 25 lat doświadczenia biznesowego
  • 8 lat doświadczenia copywriterskiego
  • 4 – ulubiona cyfra
  • 0 – liczba wyjść z psem (nie mam psa 🙂
  • 15 min + 15 – ulubione tempo partii szachowej.

Anna Sarysz

Content & Social Media Manager

Czym się zajmuję?

  • Szukam inspiracji na ciekawe posty i przygotowuję strategię publikacji,
  • Opracowuję indywidualny plan komunikacji mający na celu właściwe pokazanie atutów eksperta,
  • Monitoruję wyniki publikacji i w razie potrzeby rekomenduję odpowiednie zmiany,
  • Wspieram w budowaniu aktywnej społeczności profilu na LinkedIn i poszerzaniu sieci kontaktów.
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?
Uwielbiam otaczać się ludźmi, którzy mają pasje i realizują się w życiu zawodowym. Doświadczeni eksperci (z każdej branży) są dla mnie inspiracją do rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. Uważam, że świat wirtualny jest przesiąknięty pustymi, nic niewnoszącymi treściami, dlatego cieszę się, że mam wpływ na tworzenie jakościowego contentu, który ma realną wartość dla użytkownika. Nasi Klienci są ekspertami w swojej branży, a każdy z nich ma do przekazania ciekawą historię. Chcę, aby była usłyszana.

Ja w liczbach:

  • 6 lat w marketingu (studia + praca),
  • 4 lata tworzenia webcontentu,
  • 123456789 przeanalizowanych słów kluczowych,
  • 10 000 godzin spędzonych na researchu,
  • 3 razy zwichnięta kostka w pointach,
  • 99 % wzruszenia przy obrazach Van Gogha (Słoneczniki nie wzruszają),
  • 0% szans na to, że wstanę jutro o 6 i zacznę biegać.

Ilona Klein-Tragier

Wirtualna Asystentka

Czym się zajmuję?

  • Przygotowuję treści oraz grafiki do publikacji na profilach LinkedIn dla Klientów,
  • Tworzę harmonogramy publikacji,
  • Wspieram w budowaniu sieci kontaktów,
  • Zarządzam zapleczem administracyjnym, fakturami.
Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?

Ja w liczbach:

  • 20 lat bycia przedsiębiorcą,
  • Założyłam 3 firmy i 4 marki w różnych branżach,
  • 7 lat temu zawodowo zajęłam się pisaniem treści,
  • 3-4 h dziennie przeznaczam na podcasty i audiobooki,
  • 25 tys. kilometrów przejechanych camperovanem,
  • 35 – od tylu lat maluję obrazy,
  • 16 wydanych książek.

Umów się na rozmowę