Anna-Maria Wiśniewska

  • Badam potrzeby klientów i dobieram dla nich odpowiednie procesy pracy,
  • Buduję klientom strategiczne profile na LinkedIn,
  • Prowadzę klientów VIP w procesach indywidualnych mających na celu pozyskiwanie klientów z LinkedIn,
  • Prowadzę warsztaty i szkolenia z LinkedIn, oraz ogólnie – z budowania marki osobistej oraz employee advocacy (pracownicy),
  • Wykładam na uczelniach wyższych,
  • Jestem odpowiedzialna na strategiczny rozwój Agencji, pozyskiwanie klientów i tworzenie nowych usług.

Dlaczego nasza misja, która mówi o wzmacnianiu, pokazywaniu ekspertów jest dla mnie ważna?

Ogromną radość czerpię z uświadamianie ludziom, ile tkwi w nich wartości. Doskonale zdaję sobie sprawę, że wszystkie nasze osiągnięcia zależą od samooceny, wiary w swoje moce i działań, które na kanwie tego podejmiemy. A jedno ściśle wynika z drugiego – czego sama przez lata pracy nad sobą doświadczyłam. Dlatego tak bardzo kocham to, co robię od lat – wzmacniam ekspertów, pokazuję im właściwe myślenie o sobie i o otoczeniu, zmieniam kariery i życia na lepsze.

Ja w liczbach:

  • Jestem autorką książki „Twój wizerunek w social media”,
  • Moimi klientami są międzynarodowe korporacje oraz top management wielu znanych firm, politycy i gwiazdy sportu oraz mediów,
  • Wykładałam lub wykładam na takich uczelniach jak: SGH, WSB, WSAiB, UG, ASBiRO, Szkole Filmowej im. Kieślowskiego,
  • Przeszkoliłam tysiące osób na warsztatach i szkoleniach,
  • Jestem inicjatorką Mentoring & SPA Weekend, wyjazdów, w których uczestniczą kobiety z kadry executive,
  • zostałam mentorką w projekcie Akcelerator Kariery,
  • zostałam mentorką w projekcie European coworkings EOI IV Edition oraz European coworkings EOI V Edition,
  • prowadziłam audycję w Radio Gdańsk o budowaniu wizerunku w SM.

Hej!

Chcesz dostać próbkę naszej wiedzy za free i nauczyć się czegoś nowego o:

Zapisz się na nasz newsletter Wizerunkownik, to fragmenty 3 eBooków o tej tematyce wylądują na Twojej skrzynce. Od czasu do czasu wyślemy Ci również paczkę ciekawych informacji branżowych.

Koniecznie sprawdź, czy wpisujesz dobrego maila. W razie czego, jakby mail szedł za długo, przeszukaj spam i inne foldery.