Baza pytań i odpowiedzi
OD CZEGO ZACZYNA SIĘ NASZA WSPÓŁPRACA?
Od rozmowy – o Tobie, Twoich celach, aspiracjach, obawach. Dzięki zadaniu kilku kluczowych pytań wiemy, jaki proces będzie dla Ciebie najlepszy. Następnie dostajesz od nas do uzupełnienia formularz, który przygotuje nas do wspólnej pracy.
JAK NAJCZĘŚCIEJ WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z TAKĄ OSOBĄ, JAK JA?
Po pierwszej rozmowie zazwyczaj rekomendujemy wykonanie strategicznego profilu osobistego na LinkedIn, który we właściwy sposób pokaże Twoją ekspertyzę i osobowość. Drugim krokiem jest zarządzanie Twoim profilem idąc w kierunku realizacji Twoich celów.
ILE CZASU ZAJMIE MI WSPÓŁPRACA?
Mało – bo nasze usługi skonstruowaliśmy tak, abyś to na nas mógł przerzucić większość działań. Ale musisz wiedzieć, że Twoje osobiste zaangażowanie jest nieodzowne – oczywiście powiemy Ci, co i jak robić, poprowadzimy za rękę.
NIE MAM POMYSŁU NA TREŚCI!
Nic nie szkodzi. Doświadczenie naszych copywriterów powoduje, że po jednej rozmowie pojawiają się 4-8 tematów, o których możemy napisać. To naszą rolą jest je z Ciebie „wyciągnąć” podczas miłego spotkania 🙂
CZY BĘDZIE TRZEBA POKAZYWAĆ MOJE ZDJĘCIA?
Definitywnie TAK. To jest jeden z kluczowych elementów szybkiego i skutecznego budowania wizerunku. Nasze wszystkie statystyki pokazują, że treści, do których dołączone jest zdjęcie/selfie klienta cieszą się kilkukrotnie większym zainteresowaniem. Oczywiście powiemy Ci, jakich ujęć oczekujemy.
JAKICH EFEKTÓW MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ I PO JAKIM CZASIE?
Z personal brandingiem jest jak z kupnem marynarki czy żakietu – nie pytamy, kiedy się nam zmonetyzuje. Jednak zakup ten da nam pozytywny wizerunek, który moze doprowadzić do celu. Tutaj jest podobnie. Więc w każdym czasie oczekuj zwiększonego zainteresowania, pytań w komentarzach i wiadomościach prywatnych, rozmów z właściwymi osobami i ciekawych, niespodziewanych okazji do rozwoju kariery czy biznesu.
Czym jest Boss Branding & Executive Branding?
Boss branding i executive branding to budowanie autentycznej, silnej i rozpoznawalnej marki lidera, eksperta czy specjalisty, który chce osiągnąć tym swoje cele.
Jakie mogą to być cele?
- pokazanie światu swojej (dotąd znanej wąskiemu gronu) ekspertyzy,
- strategiczne budowanie PR-u w celu promocji, tak siebie, jak organizacji,
- otrzymanie lepszej pracy, awansu, pozyskania klienta czy pracownika,
- realizacja misji edukacyjnej, chęci dzielenia się wiedzą,
- zaistnienie wśród innych ekspertów,
- ułatwienie kontaktu ze strony osób zainteresowanych,
- ułożenie, uporządkowanie swojej kariery zawodowej i osiągnięć,
- praca nad syndromem oszusta czy klątwą eksperta.
W naszej agencji głównie skupiamy się na pracy z POJEDYNCZYMI EKSPERTAMI, a nie z firmami. Pracujemy na głębokich poziomach, bazując na osobowości, mocnych i słabych stronach, przewagach konkurencyjnych i unikalnych doświadczeniach naszych klientów – tak zawodowych jak życiowych.
To wszystko właśnie sprawia, że treści, które tworzymy są tak unikatowe. Nie są kalką innego contentu, lecz są tworzone od podstaw i bazują na unikalności naszych klientów.