Warsztaty sprzedażowe dla firm:

LinkedIn Sales Mastery

Czy też masz tak, że...

Świetnie, że tu jesteś! Mamy warsztaty, które odpowie na te potrzeby.

Oto Warsztaty sprzedażowe dla firm:
LinkedIn Sales Mastery

Gdy po Warsztaty z LinkedIn dla pracowników: marka osobista, profil, aktywność przejdziemy przez opracowanie profili na LinkedIn dla Ciebie i Twojego zespołu oraz zbudujemy świadomość, jak tam działać, możliwy jest kolejny krok, czyli warsztaty sprzedażowe.

 

Ale dlaczego dopiero teraz?

 

Bo działania sprzedażowe bez zbudowanej świadomości oraz godnej reprezentacji w postaci opracowanych profili jest jak chęć zbudowania domu bez fundamentów. Całość po prostu runie. Wiemy z doświadczenia.

 

Dlatego konieczne jest zachowanie właściwej kolejności. Po wspomnianych warsztatach możemy przejść do ich drugiej części, czyli do nauczenia Was, jak etycznie i efektywnie sprzedawać na LinkedIn i, jednocześnie, nie być posądzonym o spamowanie.

Co w programie warsztatów?

  1. zdefiniujemy segmenty grup odbiorców
  2. popracujemy nad mindsetem sprzedażowym pracowników
  3. zbadamy potrzeby klientów, satysfakcję, ich wyniki, pragnienia
  4. przeanalizujemy powyższe i wyciągniemy wnioski
  5. na podstawie wniosków – ułożymy lejek sprzedażowy
  6. przełożymy go na działania na LinkedIn / w Sales Navigator
  7. a na koniec odbędziemy 2 spotkania z Zespołem w kwestii zbadania wyników podjętych działań.

Bardzo ważne jest to, że pracujemy „na żywym organizmie” – dotyczy to zarówno Waszych klientów obecnych jak i tych, których mamy do pozyskania poprzez LinkedIn.

Drugą istotną kwestią jest fakt, że działamy na naszym autorskim CRM, który zbuduje w Was rutynę wykonywania konkretnych aktywności na LinkedIn, a także jest miejscem, gdzie powstaje customizowany lejek sprzedażowy – pod Waszych klientów.

Jakie są korzyści z warsztatów

korzyści

Naważniejszą dla Waszej organizacji korzyścią jest to, że Wasi ludzi wiedzą, rozumieją, jak przebiega proces sprzedażowy na LinkedIn i potrafią tę wiedzę wykorzystać do pozyskiwania klientów.

Dzieje się to poprzez fakt, że:

  1. zespół zdobywa kluczową wiedzę o swoich klientach i umie ją przełożyć na działania skierowane do klientów
  2. zespół wie, co robić, aby budować relację z odbiorcami i nie być postrzegani jako spamerzy
  3. zespół rozumie, czego potrzebują Wasi klienci i umie budować komunikaty, które celnie trafiają w te potrzeby.

Podczas procesu nauczę Zespół umiejętności potrzebnych do empatycznej sprzedaży na potrzebach vs typowo zimnej, mało skutecznej.

 

WARTOŚĆ NADRZĘDNA: dzięki mojemu wsparciu i nadzorowi po warsztatach optymalizujemy działania zespołu tak, aby zwiększyć konwersję. Nie zostawiam Was z wiedzą, tylko pracujemy dalej.

 

Pytania i odpowiedzi

Anna-Maria Wiśniewska – CEO butikowej agencji WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA, osoba o ponad 10-letnim doświadczeniu w budowaniu marek i ponad 15-letnim doświadczeniu w sprzedaży.

Dodaj mnie do sieci

Tak, taki jest cel warsztatów. Ty musisz zadbać o to, aby tę wiedzę wdrożyli, kiedy  już proces współpracy się zakończy.

Nie. Nasz CRM jest prosty – to excel. Po zapoznaniu  się z naszym narzędziem będziecie mogli zdecydować, czy i jak go zaimplementujecie do Waszego.

Trwają dzień plus 2 krótkie spotkania w celu optymalizacji wyników. Warsztaty będą poprzedzone innymi działaniami – o tym porozmawiamy 1:1.

Definitywnie offline. Ważny jest dla mnie kontakt z uczestnikami na żywo. Jednak, w wyjątkowych przypadkach, np. zespołu rozproszonego, mogę zaproponować inne, kreatywne rozwiązania.

Oczywiście, fakturę vat – po zawarciu Umowy.

Jak mogę nawiązać współpracę?

Czujesz, że to coś dla Waszej firmy? Wypełnij formularz, który pozwoli mi zbadać Wasze potrzeby:

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Umów się i wybierz interesującą Cię datę z kalendarza.

Umów się i wybierz interesującą Cię datę z kalendarza

Chcesz dostać próbkę naszej wiedzy za free?

Naucz się czegoś nowego o:

Zapisz się na nasz newsletter Wizerunkownik, to fragmenty 3 eBooków o tej tematyce wylądują na Twojej skrzynce. Od czasu do czasu wyślemy Ci również paczkę ciekawych informacji branżowych. 

Koniecznie sprawdź, czy wpisujesz dobrego maila. W razie czego, jakby mail szedł za długo, przeszukaj spam i inne foldery.