Prelekcja dla Zarządów

Ty i Twoi pracownicy na LinkedIn - cele i korzyści

Czy też masz tak, że...

Znakomicie, że tu jesteś! Mamy szkolenie, które odpowie na Wasze pytania.

Oto Prelekcja dla Zarządów:
Ty i Twoi pracownicy na LinkedIn: cele i korzyści

Jeśli jesteś jedyną lub jedną z niewielu osób w firmie, która wierzy w potencjał LinkedIn – rozumiemy Cię doskonale. Przychodzi do nas wiele osób z tym samym wyzwaniem, czyli:

 

„Jak przekonać Zarząd lub pracowników, że warto być aktywnym na LinkedIn?”

 

Jedyną odpowiedzią na to pytanie jest EDUKACJA. To dzięki rzetelnej wiedzy jesteśmy w stanie zmieniać przekonania, obalać stereotypy i podejmować właściwe działania.

Dlatego naszym priorytetem jest rozpowszechnianie wiedzy o tym, jak cennym narzędziem jest LinkedIn. Dzięki temu na twarzach słuchaczy zaczyna pojawiać się wyraz zrozumienia i chęć do wykorzystania serwisu do osiągania swoich celów.

Co w programie prelekcji?

  1. Obalamy popularne mity o LinkedIn.
  2. Pokazujemy, czym tak naprawdę jest to narzędzie i jak możemy je wykorzystać.
  3. Przedstawiamy, jak prosto dotrzeć dzięki LinkedIn do osób, które podejmują decyzję o współpracy z Twoją firmą.
  4. Na realnych przykładach prezentujemy, jak przebiega proces budowania świadomości marki.
  5. Uświadamiamy jak wielką rolę grają osobiste marki Członków Zarządu – zarówno w komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientam, jak i z pracownikami.
  6. Pokazujemy sposoby, dzięki którym przekonasz pracowników do korzyści, jakie płyną z ich obecności na LinkedIn (dla firmy i dla nich samych).

Jakie są korzyści z prelekcji?

biznesowe i wizerunkowe:

Pytania i odpowiedzi

Anna-Maria Wiśniewska – CEO butikowej agencji WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA, osoba o ponad 10-letnim doświadczeniu w budowaniu marek i ponad 15-letnim doświadczeniu w sprzedaży.

Dodaj mnie do sieci

Nie jest to konieczne, ale to na pewno pomoże. Prowadząca będzie pokazywała przykłady, jednak łatwiej jest zrozumieć coś, z czym miało się już do czynienia. 

Około 1,5-2 godz., lecz ten czas może się różnić w zależności od liczby Waszych pytań oraz dalszej dyskusji.

Może odbyć się w dowolny sposób – to jest kwestia do ustalenia.

Oczywiście, fakturę vat – po zawarciu Umowy.

Jak mogę nawiązać współpracę?

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Wypełnij formularz, który pozwoli mi zbadać Wasze potrzeby:

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Umów się i wybierz interesującą Cię datę z kalendarza.

Umów się i wybierz interesującą Cię datę z kalendarza

UWAGA: Jeśli kalendarz ładuje się zbyt długo, otwórz go w nowym oknie.

Chcesz dostać próbkę naszej wiedzy za free?

Naucz się czegoś nowego o:

Zapisz się na nasz newsletter Wizerunkownik, to fragmenty 3 eBooków o tej tematyce wylądują na Twojej skrzynce. Od czasu do czasu wyślemy Ci również paczkę ciekawych informacji branżowych. 

Koniecznie sprawdź, czy wpisujesz dobrego maila. W razie czego, jakby mail szedł za długo, przeszukaj spam i inne foldery.