Cenisz sobie procesy grupowe, a jednocześnie chcesz zbudować swoją profesjonalną, mocną markę ekspercką na LinkedIn i pozyskiwać stamtąd kontrakty?
Jeśli tak, koniecznie czytaj dalej.
Znakomicie, że tu jesteś. Mamy usługę, która Ci w tym pomoże:
Potrzebujesz kogoś, kto z pewnością i lekkością przeprowadzi Cię przez ustrukturyzowany proces, w wyniku którego:
Skuteczność na LinkedIn to puzzle. Aby zobaczyć pełen obraz, musisz mieć wszystkie elementy tej układanki. Wykorzystując moje 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu marek, ułożyłam Program, który jest kompletny i sprawia, że jednocześnie poszerzasz świadomość o swojej obecności na LinkedIn, jak i uczysz się to realnie wdrażać, by dojść do celu, który Cię interesuje.
Nowoczesnych, dających Ci ogromną przewagę konkurencyjną!
Dzięki niej będziesz rozumieć, kim jesteś jako marka, więc Twoje komunikaty będą spójne, konkretne, celne, a tworzenie treści stanie się łatwe,
Posłuży Ci do budowania lejka sprzedażowego i sprawdzania wyników rozmów z klientami - bo jak inaczej być konsekwentnym i mierzyć i optymalizować wyniki?
Wykorzystasz go do tworzenia lepszych treści, pogłębiania wiedzy, docierania do insightów, generowania pomysłów - dzięki temu znacząco poszerzysz swoje horyzonty i wiedzę o kwestie, które prawdopodobnie nie przyszłyby Ci do głowy,
Pozwolą Ci zrozumieć, kim jest Twój klient, poznać jego zdanie o Tobie i Twoich usługach, produktach i pragnieniach.
Do dyspozycji masz także wiele materiałów dodatkowych, aby być na bieżąco i móc poszerzać swoją wiedzę.
Docelowym rezultatem Programu LinkedIn Sales Mastery (LSM) jest pozyskiwanie przez Ciebie klientów przez LinkedIn. Do tego będę Cię w Programie prowadzić, to jest mój cel – abyś Ty zrealizował/a swój.
Natomiast to jest coś, co zależy od Ciebie. Od Twojego zaangażowania i wykonywania moich zadań i poleceń.
To od Ciebie zależy, czy wynikiem tego będą takie, jak liczba faktur zapisana w LSM CRM jednej z Uczestniczek Programu, które możesz zobaczyć na grafice obok.
Tak, pracujesz wyłącznie ze mną, a towarzyszą Ci maksymalnie 4 osoby, które uczą się wraz z Tobą.
Tak. Niezależnie, czy posiadasz konto, czy hula po nim wiatr, czy też od czasu do czasu z niego korzystasz, Program jest skonstruowany tak, abyś z niego skorzystał i wyciągnął maksymalnie dużo wartości.
Oczywiście! LSM nie opiera się wyłącznie o kwestie związane z wyglądem Twojego profilu, to ok 25% Programu. Ale dla osób takich jak Ty rekomendowałabym LSM w formie 1:1, o czym przeczytasz TUTAJ.
Od Twojego zaangażowania, chęci zmiany niewspierających przekonań, otwartości oraz faktycznego wykonywania moich poleceń. Nie owijam w bawełnę – samo się nie zrobi, dlatego podkreślam, że chcę pracować tylko ze zorientowanymi na cel osobami. A ja będę dla nich realnym wsparciem na każdym kroku.
Wiele zależy od tego, jak sprawnie idzie Ci tworzenie tekstów, a także jak sam będziesz chciał/a się zaangażować – jak szybko chcesz zobaczyć wyniki. Widełki czasowe to od 45 minut dziennie do 1,5 godziny.
Zrezygnować możesz zawsze, lecz zwrot wpłaconych środków nastąpi proporcjonalnie do odbytych spotkań, nie więcej jednak niż 50% dokonanej płatności. W przypadku sytuacji losowych (np. poważnej choroby) możemy zawiesić uczestnictwo i dołączyć Cię do innej edycji, jeśli będzie miejsce. Możesz także przejść na LSM w formie 1:1 , za dopłatą.
Oczywiście, fakturę vat. Wystarczy, że napiszesz w tej spawie na biuro@wizerunekwsocialmedia.pl
Czujesz, że to coś dla Ciebie? Wypełnij formularz, który pozwoli mi dopasować Cię do odpowiedniej grupy:
Czujesz, że to coś dla Ciebie? Umów się i wybierz interesującą Cię datę z kalendarza.
Dane firmy
Anna Maria Wisniewska
Wizerunek w social media,
Olimpijska 2, 81-538 Gdynia,
NIP 9571018819
© 2024 Anna-Maria Wiśniewska
Strona pod troskliwymi skrzydłami 🦋 SIMPLY yourself
UWAGA: Jeśli kalendarz ładuje się zbyt długo, otwórz go w nowym oknie.
Naucz się czegoś nowego o:
Zapisz się na nasz newsletter Wizerunkownik, to fragmenty 3 eBooków o tej tematyce wylądują na Twojej skrzynce. Od czasu do czasu wyślemy Ci również paczkę ciekawych informacji branżowych.
Koniecznie sprawdź, czy wpisujesz dobrego maila. W razie czego, jakby mail szedł za długo, przeszukaj spam i inne foldery.